Plan Three och Smash Into Pieces

Skulle man kunna tro!
Men nu är jag bakis och har ont i hela kroppen. Så istället för att blogga en massa utan bilder (som jag ska tvinga världens bästa Michan att skicka ikväll eller så) så ska jag göra slut på min bakismat.

Blogginlägg kommer imorn, då blir det bilder till inlägget om Corroded också.
OCH jag ska köpa en kamera. ÄNTLIGEN!

Kort och gott, giget var helt fantastiskt, fick höra alla fem nya låtarna (!) och Smash Into Pieces lät hur bra som helst.

Leave a Reply

