I Göteborg!

Och hälsar på far min. Och släkten.
Fikat hos farmor och farfar och påmint lite om familjebibeln som jag numera är lovad. Tack!❤
Jag är alltså inte troende, men den är från 1928 och har så helt fantastiska illustrationer att det knappt går att föreställa sig. Brukade bläddra i den när jag var liten och inte konstigt att jag blev som jag blev. (Om man säger så.)

Sitter vid pappas dator nu och den är så långsam att jag tror jag sprängs. Även om den mest låter som att den ska sprängas. Förstår att ni behövde veta det.
Nu ska jag bälja i mig mer te och läsa vidare.
So long!

Detta förklarar såklart också varför det inte kommer bilder från Corroded på Åland förrän jag kommer hem. Försökte jag få ner dem på den här datorn skulle den nog smälta.

Leave a Reply

