Sssnakepit

Yeah. Damn good in my not so humble opinion.

Blogginlägg om måndagens rätt awesome konsert kommer också.
Det blir inga bilder. Om inte Sanna tog några. Jag var fullt upptagen med att mosha ut hjärnan ur öronen. NÅGOT band ska man ju göra det till. Right?

3 responses to “Sssnakepit

  1. jag tog … några, mest misslyckade:) haha, och mest publik på shikari:) men vi fixar

  2. hey, jag såg honom först! (och jag och Milla satt absolut inte och dreglade under de senaste avsnittet, inte alls…)

    ja, helt ok sida.. fast jag har inte lagt till så många städer… blir ändå så mycke med alla artister😉

  3. oh, if I get the chance, i will😛 och vadå att du får alla roadies? not ok!

Leave a Reply

