Volbeat, England 2011

Nej. Jag kan inte missa det.
Har väntat ett år sedan den inställda turnén.
Beg, steal or borrow, I’m going.

Får åka själv, och det suger (inte så mycket för min skull dock). Men. Det finns böcker, jag har en iPod och flygplatser är väl kända för sin bekvämlighet? Om inte annat är det ju bra övning inför Norge december.
Sheffield och Birmingham, here I come.

2 responses to “Volbeat, England 2011

  1. you know, I toooold you att det fanns fåtal biljetter kvar… och dem går åt som smör i solsken så lika bra att liksom köpa på en gång. orkar inte med överprisbiljetter dagen innan eller risken att bli utan😛

  2. har lite för dåliga minnen från Summerburst så..jag skaffar i tid. inköpspris existerar aldrig när jag väl vill ha något i ista minuten haha.

    men de låter bra. vi ska rock the floor!

Leave a Reply

