Planerasönderdittliv

Försöker boka allt till hösten.
Det rör sig fint framåt med 22/Arcane Roots, åt helvete med Volbeat. Michan kan inte följa med (och jag lider med henne), men även förutom det så verkade allt vara emot oss från början. Så. Vi hoppas att ingen gillar dem i England så de får spela på mindre ställen där även nästa turné.

Då kan jag ta ut pengarna jag tänkt lägga på Volbeat och istället då faktiskt komma iväg på Royal Republic i Malmö (för plötsligt krockar Oslo med Göteborg, blargh) och se Enter Shikari på Debaser Slussen på måndag. Samt börja boka Black Stone Cherry ordentligt.

Som om detta inte vore nog har jag nu ockå bokat in Bernhoft spelningen i Hamburg 18november. Sedan blir det tåg till Köln 19e❤

Som om DET inte vore nog spelar Skambankt i Klepp 17december. Och dit behövs det pengar vill jag lova. Men å andra sidan, jag kommer iväg till Norge. That can only be good.

Nu släpper jag allt vad bokande heter för idag. Tack och hej.

2 responses to “Planerasönderdittliv

  1. Inte för att jag egentligen vill invända mot hållningen att blogga för sin egen skull, meeeen, jag tycker/hoppas ändå att du skriver om både Norge och Knislinge (aldrig hört talas om förrän nu) så att man får skratta lite åt ditt fantastiska sätt att uttrycka dig på.❤

  2. jaaaa… kommer säkert också sitta där med ångest när tiden kommer, om jag känner min tur med livet för tillfället… men, de sen, nu e jag bara lycklig! kör på att de löööööser sig😉

Leave a Reply

