Omstart

Tänkte som så. Att jag ska ändra utgångspunkt.
Skriva bloggen för min egen skull.
Må så vara att det bara är runt 15 läsare, men skriver jag bara för mig själv kanske jag kan sluta stressa så mycket över att jag ‘borde’ skriva att det tillslut inte blir något alls, och istället skriva det jag vill, när jag vill. Även om det kanske blir i ‘fel’ ordning.
Det hoppas åtminstone jag på.
Får se hur det går!
Snart är det höst, a good time to start again.

2 responses to “Omstart

  1. I totally agree! Det gör vi om ; )

  2. alltså.. haha? wtf? hur.. säkert spiderman som saboterade…

Leave a Reply

