Turboweekend, Nephew, Kaizers Orchestra

Mend et hær inlægget kommer inte handla så mycket om dem.
Skriver från hotellobbyn i Bergen så det blir kort. Långt kommer imorgon, om jag inte ær totalt dæckad då. Vilket inte suklle førvåna mig ett dugg. Min kropp gillar mig inte jut nu.

Nåja. Vi kan sammanfatta lite sålænge.

Turboweekend var så fantastiska att det knappt går att beskriva.
Nephew var bra i Oslo, galet bra i Bergen.
Och ett finare avslut på Kaizersåret 2011 kunde jag knappt ønskat mig.
Nya låtarna træffar precis rætt på allt jag gillar så førvæntningarna på turneen 2012 kan inte bli høgre.
Publiken var underbar och duggregnet som startade under Bøn Fra Helvete, blev ordentligt regn under Die Polizei och sedan slutade nær de gått av scenen fungerade faktiskt bara som stæmningshøjare.

Jag ær vældigt, vældigt glad.
På återseende bloggen, nu ska jag dsø i en soffa!

Har æven uppdaterad konsertlistan før 2011.
Førstår inte hur jag ska ha råd, men på något jævla sætt ska det gå.
‎20 konserter planerade. 12 av dem utanfør Sverige, 9 av dem i England.
Oh yeah.

One response to “Turboweekend, Nephew, Kaizers Orchestra

  1. sv: Ja, altså… ja…

Leave a Reply

