We Marys, had ourselves a ball.

Mm, sitter här och ‘glädjer mig’ åt två veckor utan gymkort.
Mitt svar på det? Sitta i sängen med ett berg av mat och en bok. Ordet ‘lagom’ finns inte i mitt vokabulär. Antingen tränar man och äter som man ska, eller så är man soffpotatis och vräker i sig allt man kan komma att tänka på.

Oh well. Nu har jag iaf tomatsoppa, ostmackor och Reese’s Peanut Butter Cups så jag KAN inte klaga. För att lyfta humöret ännu mer är jag hundvakt tis-tors OCH ensam hemma. Böcker, levande ljus och soffmys.

På fredag åker jag till Göteborg och seglar en vecka. Hejdå internet, hej en bok om dagen, spela chicago, äta fisk och lyssna på sommar i P1. Och bada i havet. Riktiga havet❤
Det ska bli så fint.

Efter en snabbvisit i Nyköping med massor av bra band så kommer jag hem och ska då genast införskaffa ett gymkort. Sedan blir det till att slita ut roddmaskinen och SkiErgen🙂

Leave a Reply

