v. 28

Ja, nu jävlar då.

Mån: Motionscykel 61:25min (3mil), bröstsim 30min (1km)
Tis: Roddmaskin 15min (3.3km), motionscykel 62:22min (3mil), bröstsim 27min (1km) Mina ben vill döda mig❤
Ons: Roddmaskin 29:13min (6km), Motionscykel 61:58min (3mil), bröstsim 30min (1km)
Tors: Roddmaskin 35min (6.5km), SkiErg 30min (4.231km), bröstsim 35min (1km) (vadå död i benen?)
fy FAN vad jobbigt det var idag. Men värt det!😀

Idag, fredag, vaknade jag med en kropp som var ett enda stort skrikande NEJ! Blir med andra ord lugnt, jobb, läsa och sova är planen. Sitter på jobbet nu, 50min kvar. När det väl var att göra har jag i princip enbart burit porslin och backar med glas. Kan meddela att mina SkiErg-mördade muskler inte tycker bättre om mig för det.

Men ser fram emot en lugn helg nu, med 3timmars hotellfrukost imorgon❤
På måndag ska jag på något sätt, beg steal or borrow, ha fått tag på 316:- så att jag kan ordna mitt eget gymkort. I need it!🙂
Ha en trevlig helg alla!

One response to “v. 28

  1. du är så duktig:)

Leave a Reply

