Slapp av, me komme snart igjen…

Kaizers Orchestra meddelar att de inte gör några fler spelningar 2011 efter
Rått Og Råde. Det är sannolikt den bästa nyheten min plånbok fått på hela året. Resten av mig är inte lika positivt inställd. För något, något var det med spelningen i lördags. Ingen vet vad, men nu kan jag till och med gå runt och fånle till Maestro, bara för att jag då kommer att tänka på spelningen.

Så. 2012 kan bara bli alldeles underbart.

I övrigt händer det inte så mycket. Jag jobbar och går till gymmet. Eller, jag går dit och sedan ockuperar jag konditionsmaskinerna. Imorgon blir det till att prova SkiErg. Har en känsla av att jag efter 30min med den kommer ha om möjligt ännu större respekt för längdskidåkare. Men det ska bli kul!🙂

Leave a Reply

