Let’s do this!

Molly åkte till Irland och jag fick låna hennes gymkort.
Något av det bästa som hänt mig, tror jag. Utom att jag nu nånstans måste hitta 4400:- så att jag kan köpa mitt eget. Eller åtminstone 3800:- men då ingår inga gruppträningar. Dags att tigga av släkten månne.
(Molly informerade mig just om att det kostar ca 300:- i månaden.
Well hello.)

Och skriva ner vad jag gör varje vecka så att jag kan försöka ha lite koll. På bloggen då, så kan jag skämmas om jag bara latar mig😉
Så..
Mån 4/7: Promenad 1h 40min, Södermalm runt (1mil)
Tis 5/7: Promenad 1h (8km), bröstsim 30min (1km)
Ons 6/7: Motionscykel 65min (3mil), bröstsim 30min (1km)
Tors 7/7: Vilade mina stackars anklar. Måste köpa ankelstöd.
Fre 8/7: Motionscykel 62:55min (3mil), bröstsim 30min (1km)

Mån 11/7: Motionscykel 61:25min (3mil), bröstsim 30min (1km)

Ja jävlar ja. Kanske kan bli något slags hurtbulle av mig med!

Leave a Reply

