Åker till Karlskoga!

(tidsinställt inlägg, hur ska detta gå?)

Kommer dit 12 och planen är då att ha tre ypperligt trevliga timmar utanför festivalområdet med sommarvin, jordgubbar, baguette, bra musik i högtalarna, en bra bok och sol🙂

Sedan blir det Treadstone kl15 och så vidare bort till stora scenen efter det. Kolla om det är nåt folk, in inte kanske en cider. Mer troligt är förstås att jag sätter mig vid staketet med en bok i högsta hugg , eftersom jag är för nervös för att inte köa.

Kl19 spelar Kaizers Orchestra! Ser fram emot se vad för slags publik de lockar.
Och så ska jag tacka min lyckliga stjärna över att det inte finns några stora,  röda plastmuggar med drinkar i.

Borde bli en fin lördag!🙂

Leave a Reply

