Just relax…

Kunde jag hålla mig? Nej, självklart inte.
Så köpte F.A.C.E – Triplets igår och det var 99 väl spenderade kronor vill jag lova. Sommarelectro.
Vill inte skriva något om varje låt, kan dem inte tillräckligt. Vet bara att jag hemskt gärna skulle höra en instrumental version av ‘Constantine’. Känner på mig att det skulle vara fantastiskt.
Får också ta tillbaka det jag sa om att jag inte gillade ‘Lost Vegas’ och att den lät lite för mycket Katy Perry. I take it back. Det är en grym låt och sommarparty så det skriker om det.



De ska även supporta I Blame Coco på Rockefeller 28juni. Om jag är sugen? Well, jag kommer dit och hem för under 500:- och kan dessutom kanske ‘lura’ med mig Majken❤

Har nu också lyssnat på I Blame Coco som ju är riktigt, riktigt bra. Så tack till F.A.C.E för den upptäckten, och att hon ska spela på Peace & Love just den dagen jag är där. Things are shaping up nicely!

3 responses to “Just relax…

  1. sv: Jodå, han är även med på en av de mindre bilderna, sjungandes bl.a Smells like teen spirit på karaoken.. vilket han gjorde med bravur! : D Ja äntligen händer det nåt i lilla Enköping, härligt att det blev en rockkrog ; ) När var du här?

    Klart du kan få lösenord. Ska bara…. fix den först, haha! : ) Kom nyss hem så tar väl tag i det framöver. Kram!

  2. En massa pizza… det lät fan inte helt fel…. : P

  3. sv: Ahh, skjønner! Hold meg oppdatert, hvertfall. It’s been too long :c

Leave a Reply

