Dags att prioritera.

Eller mycket hellre, vinna på lotto.
Alltför många bra band ska på turné till sensommaren/hösten.
Och jag vill inte prioritera bort ett enda.

Volbeat
22
Royal Republic
Plan Three

Bara här har vi fyra band som jag VET ska ut och turnéra. Alla fyra är band jag gärna skulle se 10ggr vardera. Kaizers Orchestra släpper nytt album IGEN. Det bådar ju gott. Black Stone Cherry har släppt nytt, kommer de turnéra i Europa eller USA först? Seether? Som jag velat se i många år. 30 Seconds to Mars borde jag lägga pengar på.  Nephew? The Floor Is Made of Lava? F.A.C.E? Men de kan iaf inte krocka med 22, HAH. En klen tröst för min plånbok. Blindside?
Det blir… en intressant höst.

One response to “Dags att prioritera.

  1. Åh, miss you too!❤
    Når sees vi next, nephew/kaizers@bergen? eller skal du på slottsfjell? c:

Leave a Reply

