Do the shit we do…

Ja, nej, här händer det inte mycket.
Läser, äter, sover. Solar, nu när det äntligen är fint väder. Kom till och med iväg på en promenad. Men orkade inte stretcha efteråt, så… Det blir roligt imorn.

Helgen börjar se bättre och bättre ut! Först äta hotellfrukost i närmare tre timmar på fredagen och sedan är det kryssning med förhoppningsvis middagsbuffé på kvällen. Sedan blir det med största sannolikhet Enköping direkt efter båten och sedan ännu mer party. Känner jag Enköping rätt innebär det party tills på måndagen. Kanske till och med kan förtränga att jag missar Twin Atlantic. Bara väntat 1.5år på att de ska ta sig till Skandinavien. Lyckat.

Idag upptäckte jag också att Fibes, Oh Fibes! spelar på Strand på onsdag. Kul att man har koll? Men fri entré innan kl22 och en chans att jävlas med prettopubliken tackar man ju inte nej till! Alldeles för längesedan jag såg dem dessutom. Och konsertabstinensen är förfärlig, så det här var en himla tur.

2 responses to “Do the shit we do…

  1. ah, e de frukost pa jobbet? later inte alls tokigt😉 jag fick precis den forvanade kommentaren att jag ater samma frukost varje dag…

  2. ja men hallå, vi måste styra upp den där jävla greveholm-och-ätar-kvällen snart! nu har vi väntat stört länge på den (;

Leave a Reply

