I try to let walking and basslines sweep me away.

And it’s not working very well.
Så jag lyssnar på Nephew och stänger av tankarna, läser Robin Hobb och stänger av tankarna, dricker kanelte och… Det går inte så bra.
Vet knappt vad det är jag flyr ifrån.
Jo. I’m reeling.

Och jag kan inte ens nå dig. Jag önskar jag kunde dyka upp utanför din dörr, ge dig världens längsta kram och sedan bara vara. Gå eller sitta, prata eller bara vara, lyssna på Winnerbäck och testa våra bakkunskaper. Eller vad som helst. Men jag kan inte, för jag har inte råd. Något så urbota fånigt som pengar står ivägen. Och det gör mig så ledsen. För jag saknar dig, hur det än är.
Men i sommar, i sommar❤

Och så är det vår och alla känslor bara rycker och sliter i mig. Så jag lyssnar på musiken och låter den rycka och slita i mig istället. Oftast fungerar det. Vad behöver man mer än musiken? Och kanelte.
Ja ja, jag vet att det här är ett helt otroligt osammanhängande inlägg, men det är sånt stackars bloggläsare får stå ut med ibland

Nu flyr jag tillbaka till Ship of Magic och fin musik.

Leave a Reply

