I’m off! (London/Bath)

Om fem minuter går jag.

Snart är jag i London där det blir Primark, Starbucks, kanske möta upp Cheal ett par timmar. Middag planerat på världens bästa the Ice Wharf i Camden. Sedan 22 samt några andra band på London Barfly.

Imorgon bär det av med bussen till Bath där det, kan jag tänka mig, sedermera blir Starbucks och ganska mycket läsande. Avslutar kvällen med, 22 så klart.

Och jag har fått låna en kamera.
There WILL be pictures.

http://www.myspace.com/22newenergymusic

2 responses to “I’m off! (London/Bath)

  1. sv: Haha! Och Återsken är SÅHÄR stort! Ehum, nja i Enköping är vi välkända iaf… så man får väl hoppas att det inte var nåt tråkigt som sas… ^^ Hihi. Oh, London, nice : ) Hoppas allt är bra over there!

  2. ah, kaka lite pommes for mig ocksa! och drick en o annan cider/ol😉 har du koll pa att Heaven’s Basement spelar i Camden ohm.. snart? osaker pa nar.. pa Underground iaf😉

Leave a Reply

