Hey Hey you Kaizer(psycho) you.

Alla andra gör det ju.
MÅSTE OCKSÅ ANORDNA EN KAIZERSFEST.
Tänke att vi alla kunde sitta i mer eller mindre taskiga 30-40tals outfits under mitt skrivbord och dricka vatten. (Det är visst jävligt inne att inte dricka alkohol i KAIZERSUNIVERSET. Am I right? Right. Straight edge var det här..)
((Nu är de förstås från Norge där folk inte kan dricka sprit så det förvånar mig egentligen inte alls om vodkan de ska ge ut egentligen är vatten.))
Och så kan vi lyssna på på låtarna och agera ut dem. Det är jävligt inne.
Jag agerade till exempel ut Salt og Pepper idag, gjorde bakismat och saltade maten något så in i helvete mycket. Borde få en Oscar.

Har ingen revolver men man kanske kan köra chatroulette på datorn?

Herregud säger jag bara. Gå på en burleskklubb. Gå på en jazzklubb. Istället. Eller ha för all del Kaizersmaskerad och drick erat vatten men framförallt
Sluta vara så jävla fula.

Blev några tår ömma då de blev trampade på av att läsa detta så finns det tåplåster på apoteket för ynka 45kronor. Rekommenderas.

One response to “Hey Hey you Kaizer(psycho) you.

  1. Skrattar så jag gråter. Jag älskar dig för helvete.❤

Leave a Reply

