Anyone could walk through this.

6km är bättre än inga km.
Och med ‘min’ vita varg bredvid mig, 22 i hörlurarna och strålande sol blev jag nog på lite bättre humör.
Och så hann jag ju hem till Masterchef.

Ser äntligen ljuset i slutet av tunneln. Imorgon är sista jobbdagen av 10 på raken, sedan ledigt i tre dagar. Ska sova så jävla mycket.
Träffa folk. (Har inte varit någon annanstans än hemma och jobbet sen jag kom hem från Göteborg…)
Och på lördag, då är det Bandit Rock Awards! Äntligen!
Therése kommer följa med. Fantastiskt. Vi har inte setts på sisådär 1000 miljarder år, vilket är lite för lång tid. Jag har hört att det kommer bli Awesome.

Halloween -10


I övrigt är vi… jävligt seriösa❤

Så, försöker övervinna PMS-humöret med att jag snart, snaaart är ledig.
Tills dess, mer te och mer 22.

Just nu: 22 – Gotodo

One response to “Anyone could walk through this.

  1. wiiiiiie😀

Leave a Reply

