En söndag efter Kaizers Orchestra x2

Har jag inte så mycket att säga. Jag har chips och choklad, dagen skall ägnas åt att äta upp dessa samt se på skidor och läsa Nesbø. That’s it.

Ordentligt inlägg bör komma imorgon kväll. Tills dess: Stockholm var så varmt att man dog, jag var dum i huvudet och hade högklackat, ljudet var fantastiskt och nya låtarna trivdes bra. Att humorn var på en hög nivå före och efter spelningen behöver väl knappt nämnas?

Göteborg, det var varmt som fan, rök så man inte kunde andas och de började inte dela ut vatten förrän efter att folk svimmade. JÄVLIGT INTELLIGENT BREWHOUSE, JÄVLIGT INTELLIGENT.
Annars: Danska trollformler, GE MIG MIN SPRIT, Vilka i helvete är det där? (de ser jävligt emo ut), Kycklingdansen och jag kan knappt röra mig eftersom jag har så ont i magmusklerna på grund av ca en miljard skrattanfall. Med andra ord en fantastiskt dag.

Det var allt för nu. Tills nästa inlägg:
JARLE BERNHOFT

Leave a Reply

