Maximal insats…

Kvällen bjöd på ett Corroded i toppform på Debaser Slussen! Mer om det kommer efter detta fullspäckade veckoslut. Om 5timmar går nämligen mitt tåg till Köpenhamn där jag imorgon kväll ska se Volbeat på Store Vega.
Därefter följer en natt inne på/utanför Köpenhamns centralstation innan mitt tåg går till Århus vid sjutiden…

Där är det sedan dags för Kaizers Orchestra, utsålt och jag har haft en jävla tur som fått tag på någon som ville sälja sin. Dagen efter blir det även då Kaizers Orchestra, dock i Aalborg. Fick biljetten dit för ett par veckor sedan.

Dock så kommer jag åka till Danmark UTAN Aalborgbiljetten eftersom den är helt spårlöst jävla borta. Hoppas alltså på att Skråen ska, ja, rädda mitt liv ungefär… Annars är jag jävligt körd så lite pengar som jag har.

Menmen, man tjänar inget på att deppa, nu ska jag se fram emot en awesome helg och så får allt lösa sig!

Leave a Reply

