Peace and Love, funderingar

Tyvärr har ju Peace and Love nu släppt Volbeat.
Ett riktigt bra band eller två bra band och jag kan nog inte för allt i världen försvara att INTE åka. Inte när 30 Seconds to Mars OCH Volbeat redan är bokade. Inte när jag dessutom kan bo hos Camilla.

Så, P&L, boka Kaizers Orchestra nu. Eller varför inte (tyvärr inte så troligt?) The Floor Is Made of Lava? Plan Three? Royal Republic? Corroded? Jag menar kom igen, så svårt lär det inte vara för dem att boka några bra band. Jag håller tummarna medan plånboken skriker av förtvivlan.

Eller, höhö, så kan de ju boka 22, så hade jag åkt vilka andra band som än hade spelat. Det lär dock inte hända. David Gray skulle också få mig att åka. Herregud detta är ju bara ett namedroppinginlägg. Skall återgå till att ivrigt invänta bandsläpp från alla festivaler, dricka mitt te och fundera över om det faktum att vaniljyoghurten är brun innebär att jag hade i för mycket kanel….

One response to “Peace and Love, funderingar

  1. Well, TFIMOL, Kaizers, Feindflug, Nephew, Funker Vogt, Turboweekend, Tyske Ludder eller Spleen United så är jag garanterat på oavsett om jag får ackreditering eller inte. Men känner jag dem rätt blir väl nästa släpp typ… John Olav Nilsen och… och… Erik Saade.

Leave a Reply

