Skive, månne?

Skive Festival börjar se grymt intressant ut.
Volbeat, Turboweekend, Dúné, Kashmir, Tiësto…
Och bokningarna är förstås inte klara på långa väger vilket gör att vad som helst (aka The Floor Is Made of Lava) kan hända! Det lilla kruxet är förstås att jag just nu inte vet en endaste kotta som ska dit. Så, människor,
festivalsällskap sökes!
Särskilt om det då blir så att de släpper fler intressanta namn. Det är så mycket man ska ha råd med…

Och för att fortsätta i den andan har jag idag, äntligen, köpt min biljett till Bandit Rock Awards!
Grymma band som spelar i år. Nåväl, Plan Three och sveriges bästa liveband Royal Republic spelar. Danko Jones ska jag äntligen få se live. Sick Puppies som jag velat se sen 2009 ska jag äntligen få se live. Magnus Betnér är special guest. Jag önskar inte mycket mer.

Leave a Reply

