Plan Three//Sommar//Bergen

Jag är fortfarande sjuk. Och måste jobba imorn. Med andra ord inget Plan Three i Uppsala för mig ikväll. Hade det ordnat sig med lista? Ja. Hade det ordnat sig med skjuts dit och hem? Ja. Så SJÄLVKLART kan jag då inte gå. Så jävla bittert. Borde väl försöka ta mig till Avesta i mars åtminstone. Och så ser jag dem förstås på Bandit Rock Awards 2april. Och på Klubben 9april (var det inte något som hände i Oslo då? nejdå nejdå det var det nog inte…)

Förutom det så blir jag bara mer och mer sugen på att dra till Bergen Calling (Bergenhus Festning) för att se Avenged Sevenfold 19juni. 550NOK och dagen efter Metaltown. Det är med andra ord högst osäkert. Men de ska släppa sisådär 3band till och där kan ju en del avgöras. Gäller att snacka hårdrock här nu så ingen tror att man egentligen sitter och lyssnar på en enda stor mysöverdos… (eh, har nog redan förstört min s.k image, aha aha)

A7X, Baltiska Hallen, Malmö 2010

I övrigt borde jag ta tag i ritandet. Har trots allt fått en idé. Men det får nog bli en annan dag… Just nu blir det mer te, bok och mys ur högtalarna.
Just nu: Zahl – Oh Life

Leave a Reply

