March is shaping up…

Har mina konsertbiljetter, alla utom till Århus. Men det löser sig. Det måste lösa sig helt enkelt, har ju redan hotellrum. Bestämde mig tillslut för att ge upp det här med Kaizers Orchestra i Köpenhamn 9mars, eller snarare, min plånbok bestämde sig för det. Så har nu tågbiljetten ner den 10mars, framme lagom till en lång dags mysigt köande till Volbeat. Sedan blir det som sagt Kaizers Orchestra i Århus och Aalborg. Har även alla tågbiljetter och konsertbiljetter jag behöver för spelningarna på Debaser i Stockholm (skönt med hemmaplan) och Brewhouse i Göteborg (nåja, nästan hemmaplan). Så kan i princip andas ut.
Nu är det bara att vänta och jag hoppas, hoppas att tiden går fort, för konsertabstinensen är total.

Volbeat, Hovet, Stockholm 9 okt
Sen, om det nu är så att tågbiljetter till Köpenhamn tur och retur 8-9april råkar inhandlas idag, det kan man inte beskylla MIG för.  Det är ju knappast mitt fel om tågbiljetterna tvingar sig in i min mailbox. Eller hur? Att jag egentligen borde köpa biljetter till Bandit Rock Awards och Bandit Boat 11 (när de nu släpps) det…. Är en helt annan sak, är jag säker på. Det kan jag nog… Hitta andra pengar till. I’m sure.
Folken, Stavanger 12 feb
…OOOPS! Nu… köpte jag visst tur och returbiljetter till Köpenhamn 8-9april. Men det kostade bara 231:-. Så det är okej. Right?
Bara konsertbiljetten kvar nu då. Och DET löser sig såklart. Go go go me!
Mamma har visst bestämt sig för att följa med och se Kaizers också, så jag blir inte helt själv. Hon var inte helt övertygad om det här med att åka hem 7 på morgonen, men vill hon ordna en ny tågbiljett till mig och en hotellnatt till oss, så är hon välkommen att göra det vill jag lova.

Leave a Reply

