Danmark i Mars. Kan jag sova tills dess?

Sitter här med en lista över allt jag behöver ordna till mars. Mestadels biljetter och transport. Har kollat upp alla priser och det bra ut just nu. Vilket antagligen bara innebär att jag kommer få ett psykbryt på fredag när lönen kommer och alla priser har gått upp helt hysteriskt.

Just nu lutar planen åt att åka till Köpenhamn redan 9e mars och sedan antingen spendera 24timmar på tågstationen ELLER se Kaizers Orchestra på Vega. Eftersom jag lär behöva köpa tågbiljetten innan jag hittat någon konsertbiljett (aka på fredag) så ska det bli spännande att se hur det slutar. Dagen efter blir det Volbeat hursomhelst, så tid att köa kommer jag ju ha, aha aha.

I övrigt intet nytt. Enda spelningen jag har innan Marsäventyret är Plan Three i Uppsala. Konsertabstinens är bara förnamnet.

Just nu: Skambankt – Me Sa Nei
>> Skambankt – Nok Et Offer

One response to “Danmark i Mars. Kan jag sova tills dess?

  1. hey dooode. Plan three blir det nog inget av tyvärr….men BRA vore intressant. vet man om vilka som ska spela eller?

    puss på dig!

Leave a Reply

