Allt är i ordning inför Stavanger!

För packa kan man ju göra.. imorn bitti eller hur? Alla saker är framtagna iaf och då har man ju i princip packat. Alla biljetter utskrivna, karta ordnad. Det enda som är kvar är inhandlandet av alkoholhaltig dryck, men det kommer ske på taxfreen imorgon. Mina vänner, det känns ytterst stabilt att handla vin eller vad det nu blir klockan 7 på morgonen. Men försvarbart, eftersom jag vägrar köpa en flaska vin i Norge för 64652369NOK. Dyra jävla land.

I övrigt är jag smått oförstående inför det hela. I mitt huvud är det fortfarande sisådär 4veckor kvar tills jag ska se Kaizers Orchestra för första gången. Men imorn bär det av. Helt otroligt. Känns som att det kommer bli en grym helg för Camilla och mig. Så kan hon skratta åt mig när jag dör över att det är första gången jag ser dem. Som hämnd tänker jag fjortisskrika om de spelar Prosessen. Funderar på när jag jag ska öva bara, eftersom jag i skrivande stund mer låter som en döende kråka än en fjortis när jag försöker.

Näe.. nu ska jag försöka sluta ha resfeber, ta något att äta och antagligen titta på ‘Mannen Som Elsket Yngve’. Rekommenderar den. Grymt bra film. Annars blir det väl Heroes kan jag tänka mig. Oh, jag är så förutsägbar.

Bild från google. As per usual.

Leave a Reply

