En For Orgelet, En For Meg

Jag var i Falun. Hälsade på Camilla och gick på Banditfest. Startade helgen minst sagt bra med kladdkaka och Paranormal Activity 2. Den var av nästan samma klass som ettan. Dvs min stackars man blev sönderkramad igen. Som om det inte vore nog ringde det dessutom på dörren mitt i filmen. Jag dog.
Lördagen kan väl beskrivas med shopping och rom. Hittade ett par fantastiska skor på HM, tyvärr inte i min storlek. Ska försöka jaga rätt på dem i Stockholm. Sedermera kom jag och Camilla hem, drog igång fantastisk musik och gjorde alldeles för goda drinkar. Vår flaska Spiced Gold tömdes visst.

Såg band på Magasinet. Det var nog bra. Johnossi var iaf grymma, haha. Vaknade dagen efter med en signering på armen från Sanna. Hmm. Bakis så det förslog. Pizza och Undercover Princesses gjorde dock även denna dag till en rätt fin sådan.
Nu har jag dock feber och ska ägna resten av denna måndag  (ja jag skrev det då.. skall dock ägna även denna onsdag till detsamma) till soffan. Det känns helt okej faktiskt.

Leave a Reply

