Fjälldröm

Om jag fick bo var som helst utom Stockholm: Fjäll. Svenska eller norska, sålänge det är fjäll.
En dröm: Har nog inte nämnt det för någon egentligen, men att ta mig upp till Norra Ishavet (Barents Hav) och bara… titta ut.
Och att gå i fjällen. Jag har längtat i åratal, men aldrig gjort det. Så nu när jag möjligen lurat Majken till att gå lite med mig i sommar så är jag ungefär SÅHÄR lycklig❤

Tänkte egentligen göra en lång lista á la alzheimersbloggen men jag tror inte jag orkar.
Skall iställen ägna mig åt att tänka på den otroligt fina soluppgången på tåget från Falun imorse. Snödimma på ena sidan, soluppgång i vitt, rosa och guld på andra. I sådana lägen önskar jag att jag hade någon slags kamera.

Om jag snodde bilden från google? Det gjorde jag.

2 responses to “Fjälldröm

  1. Menade inget illa, det hoppas jag att du förstår🙂 (Men liiite dragen var du allt ;))
    Hoppas vi ses igen!

  2. Jag vet inte om jag har nämnt att jag har en stuga i norska fjällen där jag är 2 veckor och höghöjdstränar varje sommar? Om du är välkommen att följa med? SOM FAN.❤

    ( de här är tagna i stugan nu i sommras http://majkenjh.4ormat.com/17193-series-fantasymoments-the-sun-i-sleeping-quietly )

Leave a Reply

