Så var det dags igen. Bern, Schweiz

Jag är alltså inte där. Men jag hade fan GÄRNA varit. Vilket underbart startfält.
Alla i 4e och 5e gruppen så jag behöver inte gräma mig över att jag inte kom tidigare från jobbet.
Och. Jag ska få se. Thomáš Verner (CZE). Så jag är lite lycklig.
MmmmSTEGSEKVENSER.
Ja. Det är alltså konståkning vi talar om. EM, närmare bestämt.
Våra två svenskar är med, Kristoffer Berntsson startar i startgrupp 4 och Adrian Schultheiss i startgrupp 5. Adrian startar sist, runt kl.18.

Ser fram emot att nörda mig precis lika mycket nere i Göteborg under lördag kväll. Lika bra att Plan Three flyttade sin spelning😉
Orkar möjligen inte lägga upp bilder efter kortprogrammet, utan det får nog bli efter fria. Eller. Kanske ett par på favoriterna.
Men eftersom Verner (CZE), Schultheiss (SWE), Berntsson (SWE), Brezina (CZE), Amodio (FRA), Fernandez (ESP), Joubert (FRA) och Van Der Perren (BEL) alla startar så blir det ju ett par. Nu, ska jag fokusera på tvn igen. Och göra en kopp te.
So long!

Thomáš Verner (CZE)

Leave a Reply

