Eg går for en lysere vår!

Fått nok av folk som kryper
E trøtt av dårlig fantasi
Eg e lei av det stereotypa
Hjelp, hjelp, hjelp meg
Å få satt de fri
Hell hvis du ser meg nå
Ke e det du vente på?

Med andra ord. Hide the Knives (ev.) nya logga tycker jag ser riktigt jävla bra ut faktiskt. Utom händerna. Ta bort händerna så blir allting alldeles jättebra. Tack. De kommer snart igång med att spela in album. Vilket betyder att jag redan nu ser fram emot hösten. Skönt att man är ute i god tid?
Å andra sidan är jag den som lite spontant föreslår utgång på Medusa. 18februari. Väldigt spontant. Men jag har ju så mycket för mig varje helg. Dvs, konsertsäsongen drar igång nu på fredag! Andra har träningssäsong, but hey, whatever works for you.

Inget att tillägga utom att ja, det som går mest i iPoden just nu är fortfarande Kom Hell med Skambankt.
HtK har alltså inte plötsligt fått för sig att göra en låt på norska.

Leave a Reply

