Och din hobby?

Det här inlägget kommer att handla om vad som skulle kunna vara en begynnande urinvägsinfektion, att jag ska ta ett skumbad och det faktum att min hund är rätt gullig.
Nu har jag skrivit det. Vet inte riktigt hur man får det till ett långt inlägg.

Internskämt åsido…
Jag har just bokat flygbiljetter. En helg i Stavanger för att se ett band 2ggr för ynka 3176SEK.
Exkl. mat och dryck förstås. Norsk mat och dryck. Jag gör nog som förra gången och tar med.. matlådor?

Föfan.
Eftersom jag inte har något mer intressant att skriva utom hur fantastiskt mycket pengar min hobby slukar, särskilt nu när jag börjat åka till Norge, och att jag tänkte titta på kockprogram hela kvällen så tänkte jag bjuda på lite musik.
Inga mindre än ovannämnda jävla norrmänn.
Tja. Jag hoppas de är medvetna om att det är dödsstraff på att ha dylika kläder på sig under den här turnén.
Tyvärr är det nog jag som dör.

Favoriten just nu:

Leave a Reply

