(NO)

Så jävla glaaaad!
Har av någon anledning börjat lyssna väldigt mycket på Span igen.
Började youtuba lite random idag och kom in på Spans videos. Läste på lite på wikipedia, upptäckte att Jarle Bernhoft har släppt soloalbum och att ett till släpps i vår. Åh! Detta måste förstås genast kollas upp.
Nu är jag helt fruktansvärt jävla nöjd!
…vilket jag kan tänka mig att många andra inte är.
Span – Don’t think the way they do (liveklipp enda som funkade att länka)  Span – Don’t think the way they do (riktiga musikvideon)

Jarle Bernhoft – Streetlights
Jag tror inte jag behöver säga varför jag älskar det.
(..men om någon ändå undrar så kan man alltid lyssna på klippet längst ner..)

Inte bara upptäckte jag alltså den här underbara plattan helt av en slump, utan väl inne och rotandes på hans myspace inser jag att suspekt många av hans turnédatum sammanfaller med Kaizers Orchestra. Oh ja. Han supportar. Tyvärr inte i Stavanger så får ‘bara’ se honom 4ggr, men fyfaaaan vad bra det ska bli!
Yeah, I’m so hardcore.

Leave a Reply

