A day of my life.

Mitt liv består av fantastiskt intressanta saker just nu. Jag jobbar. Så även imorgon, på torsdag och på fredag.
Sedan förhoppningsvis även några dagar veckan efter.
Jag räknar hysteriskt pengar för att ha råd med alla spelningar i feb-mars. På något sätt ska jag få det att funka.
Surar över att by:Larm ännu inte lagt upp spelschema, enkelbiljetter osv osv.
Funderar på att ägna kvällen åt Heroes III.

Tänker på fina Camilla som fyller finfint årtal idag🙂

Bjuder på en youtubevideo.
Med ett band från Norge. Hör och häpna.
Min första tanke om dem var:
“Åh fyfan, Kent på norska det här går ju inte att lyssna på!”
Sen stängde jag av.
Jag har ändrat mig nu och skyller på tillfällig sinnesförvirring.

Har även varit hos Sanna och Molly i kära Hökis och ätit årets första men definitivt inte sista semlor.
Mer Heroes III åt folket!
Det var allt för idag.
Nu ska jag fortsätta lyssna till ett gäng olika norrmänn.

4 responses to “A day of my life.

  1. “Åh fyfan, Kent på norska det här går ju inte att lyssna på!”

    HERREGUD TISSET PÅ MEG (nesten)

  2. Yes, 5 februari kör vi! Tycker vi satsar på den där planerade långa förfesten med grym musik och förhoppningsvis lika lång efterfest. Angående biljett förresten så är det väl inget man borde behöva bekymra sig om så här i förväg? Med tanke på hur förhållandevis stort Magasinet ändå är, menar jag, om de nu inte delar av lokalen på något vis.

    Jag kan för övrigt inte låta bli att undra vad bandmedlemmarna i Skambankt skulle ha sagt om de visste att de en gång blivit nämnda i samma mening som kent…😛

  3. Helt lugnt med den 4:e för min del! Kollade vilka banor som kör lopp den dagen och jag tror inte risken är stor för att någon av våra hästar ska starta – möjligen på lunchen, men då är jag hemma under eftermiddagen – och gör de ändå det finns det som sagt en spelvänlig dator att nyttja.😉

    Sinnesförvirring kan faktiskt inträffa när som helst. Det är därför du ska vara oerhört glad att jag inte är crazy_fangirl_89 utan mer fangirl_scared_to_death_of_band_89, för annars hade jag säkert kunnat rycka tag i någon samtidigt som jag pekade vilt på dig och gapade “DUUUU, JOSEFINE HÄR SA….”

Leave a Reply

