There and back again

Litet uppehåll, men har hunnit med mycket. Det mesta bra.

I söndags tog jag mitt pick och pack och hoppade på tåget till Falun för att spendera ett par dagar med Camilla. SÅ glad att jag gjorde det❤ Det var humor, krig, kladdkakor och prat om allt möjligt. Möjligen med en viss dragning åt musik/bukefalos-hållet. Vi gjorde upp helt fantastiska planer ang. Kaizerskonserterna. (underbara samtal som börjar på ett spår och slutar, 30min senare, med att Kaizers är utkastade ur sin egen buss. Fascinerande, om inte annat.)
Men vårplanerna ser fina ut🙂 de mer realistiska sådana vi faktiskt också har.


VIN? En vardag?! oj oj…

Efter slaget:

Men det var gott och trevligt hade vi🙂
I övrigt, högt betyg till Paranormal Activity! Min man såg inte alls ut som han brukade efteråt..
(#internt)

Sedan dess har jag hunnit med att jobba lite på vanliga jobbet och på en ny plats också. Glad, för det kändes jättebra och fick beröm. Jag är inte den som tackar nej till lite beröm. Blir jobb där även imorgon, hoppas på att få stå mycket i köket. (ja, ni hörde rätt! Jag tycker också om när män bjuder mig på saker. Fy på mig.)

Igår var det fest hos Michan i Uppsala, då passade jag på att göra slut på ovan nämnda vinbox. Synd att jag var lite trött bara, men i annars jättetrevligt. Hijackade datorn vilket även innebar att jag hijackade spotify. Så nöjd med musiken var jag iaf, haha. Efter ett telefonsamtal vid tolv på natten är jag också fascinerad av hur mycket som finns att prata om. 40min och vi(han) hann inte klart, haha. Jisses.
Tog mig hem idag trevligt nog inte ett dugg bakis och har sen varit på stan med mamma och lillebror i några timmar🙂
Nu blir det Kaizers, 22 och svullarkväll deluxe.

So long!

Leave a Reply

