The rest will follow…

Oj oj dags att uppdatera.
Fredagen skulle egentligen spenderats med lång Team Awesome förfest hos Michan men efter lite ändrade planer blev det hårklippning istället. Finally! Jag var inte ett dugg nervös. Lovar. Som en filbunke. Ehm.
Men inget som inte lite vin och en bra skiva ändrade på. Lite 22 i högtalarna så är väl vem som helst nöjd.

Kort blev det!
under tiden…

Klart!

I am so pleased.🙂

Efter klippningen bar det av till Harry B James och kvällen avslutades sedermera på Hell’s Kitchen. Synd att jag var så trött bara. Finns bilder även därifrån, men dem har jag inte fått än. Sov till 13:30 nångång. Var det skönt eller var det skönt..

2 responses to “The rest will follow…

  1. i know it would be awesome men…vet inte alltså. hade det varit en lördag hade de varit smidigare. jag e fett död på fredagar efter en jobbvecka:/

    kramva på dig också och tack för i fredags till dig mé. inte lika mycket röjj som på min födesedag hha men de va nice!😉

  2. jo de vore kul men…vet inte ens om jag har så ja kan lägga ut för tågbiljetterna liksom. ska ut på lördag, får typ panta burkar för att ha råd med inträdet haha.

    de borde varit i sthlm:/

Leave a Reply

