HEJ BLOGGEN

Här har det inte bloggats mycket nej.
Spenderade en mycket trevligt nyår hemma hos Elin i Orminge där vi åt. Och åt och åt och åt.
Och tittade på Criminal Minds. Och Grand Designs. Och Patrik 1.5 som man bara sitter och ler åt som det fån man är🙂

Hängde även med Elin till jobbet kl 06.30 på nyårsdagens morgon och skottade snö i 4.5timme. Senaste gången jag rörde på mig ordentligt var i februari 2010. Följaktligen har jag fortfarande ont i HELA kroppen. Men det var skönt ändå. Hoppas jag får jobba mer.

Jag har nämligen ekonomiska problem. Heeej gamla vänner, har saknat bristen på pengar, oh ja. Som det ser ut nu har jag tre arbetspass (KANSKE fem) á 6timmar inplanerade. I hela januari. Inte bra. Med andra ord behöver jag hitta sådana där fyrbenta lurviga underbara djur att gå ut med. Hund och promenad, det blir inte bättre. Fingers crossed.

…Och i höst ska jag börja plugga. Galet!

2 responses to “HEJ BLOGGEN

  1. har ju märkty att de varit någe knas när jag ätit vissa saker och det har bliit mer och mer på sista tiden men har inte vetat om det var laktos eller ej. men nu har jag det svart på vitt att det är det….men lycka till att utesluta det ur kosten. jag smällde i mig en pirog direkt efter samtalet liksom haha

    och det e fett dyrt att äta laktisfritt…gah

  2. jag har haft tabletter som ja köpte för o prova om dem hjälpte. dem hjälper iböland, ibland inte. dem är inte så starka, ville inte köpa dem starkaste innan jag visste om jag verkligen var känslig eller ej. men laktos är det

Leave a Reply

