Nyårslöften

Yes, here we go then

– Kort hår. Innan nyår.
– Gå ner till en vikt jag trivs med (allt mellan 60kg och 65kg)
– Ta tag i bakandet och maten.
Något jag egentligen velat göra sedan många år tillbaka… Börja baka, laga mat och experimentera våren 2011, ja. Kallskänkeutbildning hösten 2011, ja. En konditorkurs också kanske?
(bara lite ledsen att jag inte hade konditor som förstaval istället för fjärdeval inför gymnasiet, men jaja. Nya tag!)Fler nyårslöften känns det inte som att det behövs. Håller mig till saker jag KANSKE kan klara, haha.

Leave a Reply

