Julbilder


Nämnde jag att vi inte delar värderingar? Skall på pekas att det var ganska lugnt på julafton (jävla tur), gårdagen var dock hell. HERREGUD vilka idioter. När en av gubbarna började diskutera lesbiska (med sig själv ungefär) fick jag damp och smällde ner pannan i matsalsbordet. Head->Desk for realz. Fyhelvete vad ont det gjorde sen, haha.


Omnomnom!
Hela julbordet avslutades på 20min. Jisses, chillax folks. Särskilt som julmaten var riktigt god faktiskt.


Skitdålig bild på mina kladdkakor. Goda, men borde kommit ur ugnen fem minuter tidigare.
Nästa gång ändrar jag i receptet och vispar inte, får se hur det blir!


Jag och lurvet, ungefär lika uppgivna..
Men boken var bra. ‘Hyresgästen’. Fransk skräck från 1964.
Rekommenderas!


Sedan spelade vi Fallout: New Vegas istället.
På den här!🙂


Ge mig ge mig ge mig..

DAG 2

Fantastiskt gott rödvin på kvällen, bra bok och senare ett tre timmar långt samtal med min kära mor❤
Det behövde vi.
Dagen i sig var mest.. läsa, dator, läsa…

Nu är vi hemma allihop och jag hoppas lillebror vill se på fotboll sen eller nåt så jag kan låna xboxet igen!😉

Leave a Reply

