Jul…

I år SKA vi vara där innan Kalle Anka. Jomen tjeeeeeeeena. Jävla tur att jag inte bryr mig lika mycket om Kalle längre, utan att det är Karl Bertil som gäller till 110%. Klockan är ju trots allt halv tre och vi ska till Rönninge. Och har framförallt inte åkt än.
VARFÖR gick jag med på att fira jul hemma? Jaja. Jag har feber och tänker skylla på det för att kunna vara osocial. Bror har med sitt xbox och Fallout: New Vegas. Jag tänker sno det. Jag har LotR-trilogin och en massa Blossa Lättglögg.
Vi ska ha det trevligt tillsammans. (Inga människor inkluderades i detta ‘vi’ vill jag bara meddela).

Så… SNOR PÅ ER!
Jag har även lekt Eric Lanlard och bakat två kladdkakor. En vanlig, en med massor av kanel och lite kardemumma. Det var nog dagens höjdpunkt för min del. Ska ta tag i det nästa år.. #nyårslöften


Måhända arbetar han på en lite annan nivå…

Leave a Reply

