Får det lov att vara lite…

Snor?
Skyller på allt jobb och på Pendulum. Just nu känns det som att halsen är klädd med sandpapper och huvudet är fyllt med fetvadd. Läcker ur både näsa och ögon gör det också. (ursäkta? Jag är förkyld så jag… gråter?) Tydligen feber också. Vilken HÄRLIG ledig dag. Men kanske iaf  kan bli en liten nystart på bloggen. Jag vet PRECIS hur dålig jag varit på att skriva. Har iaf fått över de halvtaskiga mobilbilderna på Pendulum (som jag visserligen är rätt nöjd med) så jag kan inte skylla på att jag inte orkar fixa med dem sen när jag ska skriva om spelningen. Alltid något!

Tänker fortfarande skylla att jag inte skrivit på jobbet. Det har.. ja. Varit en del jobb. Men, bara ett frukostpass imorn sen är jag done för ett tag framöver. Efter det är det middag och utgång med jobbet som gäller! Fett taggad😀
Eller jag skulle vara iaf, om jag inte haft fetvadd istället för hjärna.

Återkommer med Penduluminlägg om några timmar!

Leave a Reply

