Aaaahhh! 10min!

Om tio minuter ska jag gå till bussen! Waaaah! *flails*
Och SOVA! Fyfan vad jag ska sova på flygbussen. Yes yes yes.
Nu ska jag ha en awesome vecka i England, so long!
Ska dricka öl åt er alla😀

2 responses to “Aaaahhh! 10min!

  1. thanx! fast jag diggar den jag har nu är denna jag ska flytta till typ en miljon ggr bättre. we can have some sweeeet parties in there (-;

    london är en självklarhet nästa år! dock vet jag inte när det blir…måste spara en hel del till sommarsemestern och sen får jag högre hyra nu. men….ja, någongång så kommer vi dit (-; nnars får vi baka in london i våran tyskland och holland vistelsei augusti hehe

    (och veeeet du hur mycket jag vill att det ska bli januari nuuuuu!!!! vill ha våran filmkväll!!)

  2. we can make it be on the way hahah.
    nej men london blir det absolut någongång nästa år….när ekonomin tillåter. förhoppningsvis under våren(sommaren så man slipper frysa ihjäl

Leave a Reply

