Favorit i repris.

“so, you wanna see the band from the stage?”
“no… the ones beside me are much bigger fans..”
“..what? oh. okay. so. what do you want? drumsticks?” (to said fans beside me)

Me: WAITWHATDIDHEREALLYSAYOHFUCK……
så gick det med Mars Volta på Arvika -09 ja.. ibland är jag så jävla fail och awesome på samma gång.

6 responses to “Favorit i repris.

  1. kan vi inte fixa typ en kort resa till holland o tyskland i samma veva? vore nice! typ augusti eller nått! vore bäst! ❤

    haha söt du äääär då! (-; saknar er också. tänk bara i början av detta år. vi sågs jämt o hade det awesome flera ggr i veckan typ! men nu…never =´(

    nej vi MÅSTE ha en awesoem kväll här hemma hos mig veckan i januari. vi behöver liksom inte gå ut, utan bara sitta här och ha det fantaaaastc😀

  2. vi ska ha en roadtrip i augusti och fan den som bangar! (-; vi är fan skyldiga oss själva en resa haha

    jaaaa, mmmm mat! …frallor…..soppa….åh jag dör

  3. you’re right..jag….suktar då istället? hahaha

    åh jag vill ha januari NUUUUU😀

  4. Hahaha! Pälsägare. Njaaa… ^^
    Godmorgon!

  5. …Åsså glömde jag ju att kommentera: AH! Mars Volta. Mmmmlovely. Älskar deras Inertiatic ESP ; )

  6. sv: ååh massa filmer ju! taack😀

Leave a Reply

