Ledig?

Skulle vara ledig imorn. Ledig på julbordsspråk betyder att jag jobbar 8-17 (ungefär). Wiho. Inget Plan Three ikväll, sucks, missat dem hela hösten…  Jobbade glögg idag iaf, mysigt som få. Men fortfarande inget sittande på 9timmar, så lite trött i fötterna.. Myste till det med en irish på vägen hem tillsammans med kära mor.
Har bytt frukostpass från 5e till 4e dec. Det är nog.. bra? Då kan jag inte åka till Köpenhamn. Ååååh.
Ge mig 2011!

4 responses to “Ledig?

  1. About allt det här med Kaizers/Carpark/whatever i Danmark i mars: Ska vi börja försöka få till något med vilka av dem vi ska gå på osv. i typ… januari? För då har jag 0 konserter so far och bör ha fått julklappspengar und so weiter.

    Haha, jag brukar inte vara så bra på framförhållning men inser att det skulle kunna vara skönt att slippa sista minuten-stress/svindyra biljetter på vårturnén. Plus att det vore rätt dumt om konserterna skulle hinna sälja slut.

  2. Yes, fab! Angående sova så har ju Danmark en helt fantastisk uppfinning i form av Cabinn-hotellen i både Kbh, Århus, Odense och Aalborg, som 1. är billigt, 2. i åtminstone Odense och Kbh ligger 1-5 minuters gångväg från centralstationerna och 3. brukar kosta 300-400 per person och väldigt ofta ha “två för en”-erbjudanden. Vid enstaka behov (läs: många Sverigedatum) är jag också fullt öppen för Hotell: Hamburgerhak-Eller-Bar-Och-Vid-Behov-Bänk-På-Tågstation-Eller-Sova-I-Sovsäck-I-Kön-Innan-Konserten.😉

    Kan för övrigt tipsa om DSBs briljanta idé Wild Card (som sagt, Danmark is the new black). Det kostar väl 200 för ett helt år, tror jag, och är vi ute med biljettköpen i tid kan vi komma Kbh – Århus för 60 spänn. Brukar vara rätt duktig rabatt på övriga biljetter också, jag tror jag räknade ut att jag tjänade in summan för kortet på typ tre resor i våras.

  3. Awesome! Och ja, precis som 2011. Danskar och norrmän, watch out!

  4. haha, och grodperspektivet gör ju faktiskt så man inte ser fluffet i nacken;) smart there

Leave a Reply

