Paniiiik

Tillåt mig ha ett sammanbrott över att jag åker till England om en vecka, MegaBus svarar inte  på om de har bokat om min biljett Leicester-London, AltTickets vägrar maila bokningsbekräftelse om biljetten till Bristol och inget dras på kontot, Volbeat i England är utsålt, har fortfarande inte bokat hostel för sista natten i London och waaaaaaaaaaaaah ge mig bara min jävla bokningsbekräftelse om Bristol!

Annars får jag stå utanför med århundradets puppy-eyes och blinka åt Anders eller något. Kanske kan jag klä ut mig till en kontrabas?

Så nu ska jag sortera lite bilder… Men allmän panik och mest arbete på hela året gör väl att allt går ÄNNU segare än normalt. Yesyes.

EDIT: Jaa, nu kom bokningsnumret! Nu ska vi bara hoppas att det räcker med kortägarens namn osv, för annars är jag ännu mer körd. Ska nog öva lite på mina puppy-eyes nu…

9 responses to “Paniiiik

  1. lovar att sympati-sitta med puppy-eyes!!

  2. Jag åker till manchester nästa fredag vart ska du? antar inte 30?

  3. sv: hahaha ja det hade varit något😉
    Taack😀

  4. =P ha så jäävla kul, det ska jag ha😉

  5. plus att carpark north är förband i Oberhausen nananananannaa lol

  6. ooh har inte kollat deras nya schema.. tror dock inte jag är i krokarna här i Mars om allt går som planerat.. men annars så kanske jag hänger på =D

Leave a Reply

