Så trött.

Ska FÖRSÖKA få upp bilder och sånt idag. Iaf några. Iaf om en spelning.
Men nu är jag så trött att jag knappt vet vad jag heter. Trött med en vass tagg i magen.
Ett jobbpass står för tillfället mellan mig och Englandsresan. Hittar jag ingen som kan ta det så.. vet jag inte hur jag ska komma iväg. Pengasituationen är för tillfället också helt hopplös. Vet inte vad jag ska göra för att lösa det. Undrar om man kan låna pengar av mor tills decemberlönen kommer. Den kommer vara mycket bättre än november och ska dessutom läggas på ungefär, tja, biljetter till Bandit Rock Awards. That’s about it.

För att sammanfatta:
BAAAJS.
Moget, I know.

fast en trött version…

EDIT: Tur att folks bloggar kan påminna mig om viktiga saker. Exempelvis att jag har två avsnitt av Masterchef Australia att ta mig igenom innan kvällens avsnitt. Som börjar om två timmar. Maraton? Woop! Lite Chris sätter alltid guldkant på tillvaron.

2 responses to “Så trött.

  1. suger ju om du int ska kunna åka😦

    haha men den där bilden. kiss i hjärnan…jag dör xD

  2. ”Själv får jag bara blicker som skulle göra mig till en blöt fläck på vägen (om blickar kunde döda) av bands säkerhetsvakter. ”
    alltså sluta vara so much fun. jag dör xD (är allmänt lättroad just nu haha)

    people i allmänhet loooves u too! sluta nu!
    you are f-a-b!🙂

Leave a Reply

