Morgonpigg?

Här står jag på jobbet efter att ha sovit så dåligt att jag vet inte vad. Kan säga att jag förlorade en timme eller två på att fundera över Oslo. Och inte komma fram till mycket mer än att jag väldigt, väldigt gärna vill dit på onsdag. Avenged Sevenfold och Corroded igen såklart.
Och Spektrum. Och Oslo i allmänhet.

Drömde mardrömmar också och vände och vred på mig i allmänhet, som alltid innan första jobbdagen på länge.
AVSKYR att sova dåligt.

Nåja. Kan meddela alla glada läsare att idag kommer det upp både inlägg och bilder om Avenged Sevenfold och Corrodedspelningarna tors, fre, lörd förra veckan. Oh yes. Absolut bästa veckoslutet på länge!

Leave a Reply

