Varför är jag så trött?

Sovit en massa, men ändå, efter två koppar kaffe och två redbull känner jag mig som en zombie. Och då är jag ändå överkoffeinkänslig. Fint att jag fick ihop det till ett enda ord. Sitter alltså här i Baltiska Hallen och fördriver tid. Är i kön med jämna mellanrum så de ska komma ihåg att jag faktiskt är med i kön. Inte så jävla taggat dock, även om de är insläppta. Jag menar här finns det ju soffa och… mera kaffe. Enda jag uppnått hittills är förhöjd puls, inte nämnvärt piggare.

Som synes har jag inte så mycket att göra. Därför ett svammelinlägg i bloggen. Inga bilder heller för mobilsladden är såklart hemma. Och iPoden vägrar ladda. Suuuck. Hahaha hjälp vad jag gnäller. Nåååväääl.
17 är det soundcheck. Woopee. För Corroded då. Vissa andra band är lite för bra för att soundchecka. Eller vad de nu har för anledning.
Nu ska jag nog läsa lite bok eller något🙂

Leave a Reply

