#masterchefaustralia

Har efter mycket velande bestämt mig för att inte jobba imorn. Och som jag mår nu är det ett bra val. Hoppas hoppas hoppas att jag kan åka till Köpenhamn bara! Har sett fram emot att se Avenged Sevenfold i flera ååår ju. Nåja, som en hjälp på tillfriskningsvägen tog jag ett hett bad med tigerbalsam i och är nu ungefär lika stabil som en hög med mos. Ska strax också ta en kopp starkt chaite och tugga i mig lite chokladkanelmandlar. Har hört att de säkert hjälper!
Nu tillbaka till Masterchef Australia. Och Chris såklart, haha.

I övrigt kanske det här skulle bli en matblogg istället?
Igår gjorde jag kycklingnudlar och hällde lite thaicurrysoppa på. Och lite cayennepeppar.

nomnomnom..
Sedan bestämde jag mig för att ta lite ostkaka sisådär mitt i natten.

Drabbades av storhetsvansinne och insåg att min uppfattning om ‘lite’ kanske skiljer sig en del från andras. Men sprängdes iaf inte så, slutet gott allting gott.

3 responses to “#masterchefaustralia

  1. Nudlar har ju faktiskt sin egen plats i kostcirkeln! Tyvärr har jag inga på sin plats i skafferiet, buhu buhu. Och ostkaka! Ba hallåååå vad gott!

    sv; HAHA, ja men det finns ju ALLTID folk som går upp tidigare och man får ALLTID veta det! Det fanns en tid då jag gick upp 3:20 för att gå till jobbet också men den glömmer jag helst… Zzz… ^^

    Tack förresten! ; D

  2. åååh ostkaka!! GE mig!!😉 och krya på dig!!

  3. jaaaa fan! shit rebecca fick påminna mig sist och nu du. att det namnet aldrig fastnar xD

Leave a Reply

