Thoughts, leave me alone

Jag ältar och grubblar och har feber.
Har glömt att dricka också. Man ska tydligen få i sig vatten när man har feber. Duger det inte med ett stort glas rödvin? För det är jag mest sugen på just nu.
MEN det är nog ingen bra idé. Stort glas vatten, here I come.

Kvällen spenderas väl vidare i ett försök att få tankarna på annat håll, med hjälp av lite musik skulle jag tro.
Mest i iPoden går just nu, precis som för ett par veckor sedan, Kaizers Orchestra. Numera spelas dock ‘Bastard Sønn’ marginellt fler ggr än ‘Prosessen’ varje dag… Intressant jag vet.
Så videon jag lägger upp blir förstås en helt annan, logiskt nog. ‘Maestro’ funkar ju alltid, när nu inte den ovannämnda finns att hitta.

Leave a Reply

